5141 درب های ورودی حیاط 1024x576 1

5141 درب های ورودی حیاط 1024x576 1


ویلا ها دارای تنوع بسیاری از نظر بزرگی، منطقه آب و هوایی، سبک طراحی و ساخت و همچنین بودجه در نظر گرفته شده در طراحی و ساخت می باشند. طبیعتا طراحی و ساخت درب ویلا نیز با توجه به همین موارد و علاوه بر آنها با توجه به انتظارات و خواست کارفرما بایستی انجام گردد.

ویلا ها اکثرا دارای چند درب هستند. در کمترین حالت یک عدد درب ورودی ویلا از بیرون است به داخل محوطه که میتواند خود دارای دو درب باشد، یکی برای درب ماشین رو و پارکینگ ویلا و دیگری برای درب عابر رو ویلا. سپس یک درب ورودی به ساختمان اصلی ویلا می باشد. تعداد و جانمایی های این درب ها با توجه به ساختمان و سایت پلان میتواند کاملا متفاوت باشد.

به عنوان مثال، مالک ویلا ممکن است در نظر داشته باشد که یک درب برای بالکن ویلا با ظاهر و ویژگی خاص طراحی و اجرا نماید که حالت باز شو آن نیز با توجه به ویژگی های بنا خاص باشد.

طراحی درب ویلا با توجه به ظاهر بنا

ساختمان ویلای شما ممکن است مدرن یا کلاسیک باشد. همچنین متریال استفاده شده در آن میتواند دارای سنگ، آجر، سیمان، آهن و دارای انواع رنگ باشد یا ساده باشد.

ما با توجه به سبک و رنگ ویلا و همچنین سلیقه و خواست شما و یا طراح ساختمان شما به طراحی درب ویلایی و سپس اجرای آن اقدام می کنیم. شما میتوانید جهت تسریع و تسهیل در انتخاب ، به صد ها درب موجود در آلبوم درب های درب گستر مراجعه نمایید و ضمن آشنایی بیشتر با نمونه کارهای ما، گزینه مورد نظرتان را راحتتر پیدا کنید.

طراحی و ساخت سردرب ویلا

سردرب هر ویلا میتواند در تعیین هویت و ظاهر ویلا نقش چشم گیری داشته باشد. همچنین به نحوی گویایی سلیقه و ذوق ساکنان آن نیز هست.

سردرب ویلا میتواند دارای انواع سبک طراحی و رنگ آمیزی باشد و مانند درب ویلا دارای تنوع خاص خود است.

همچنین نقش سردرب در ایجاد سایبان ، باران گیر بودن ، تامین نور ورودی ویلا، حس و حال دیواره بیرونی ویلا، هنگام بدرقه مهمانان و … شاید حتی به یادماندنی تر کردن لحظه دیدار و وداع، نقش چشم گیری دارد و عنصر دیگری را نمیتوان برای جایگزینی آن تصور کرد.

سبک طراحی درب ورودی به داخل ویلا

دربی که در اصل درب ورودی به ساختمان اصلی ویلا محسوب میشود از اهمیت خاصی برخوردار است. شما، خانواده، اعضای فامیل یا شاید دوستان و آشنایانی که به ویلای شما تشریف می آورند، پس از عبور از طرب اصلی وارد محوطه امن ویلا میشوند و حس و حال آرامش و اطمینان خاطر و شاید یک نوعی از شادی در وجود انسان نقش می بندد. این حس زیبا باید در هنگام ورود و خروج به ساختمان ویلا با کمک یک ورودی زیبا و دوست داشتنی تقویت گردد. اینجاست که علاوه بر طراحی ساختمان نقش درب بسیار کلیدی و حیاتی می باشد.

علاوه بر این در کنار مسائل زیبایی شناختی، امنیت ساختمان را نیز باید در طراحی و ساخت درب در نظر گرفت که آن هم اهممیت خاص خود را دارد.

در همینجا از شما دعوت میکنم تا در صورت تمایل، برای صحبت در خصوص طراحی و قیمت ساخت درب ویلای خود را ما در تماس باشید. از شنیدن صدای شما و دیدن پیام شما خورسند خواهیم شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *