5257 درب فرفورژه پارکینگ

5257 درب فرفورژه پارکینگ


از دیرباز تا کنون صنعت آهن آلات و فلزات وجود داشته است و همه ما با آن آشنایی داریم. اینکه این صنعت از چه زمانی آغاز شده است موضوع سخن ما در این مقاله نیست. اما اینکه در عصر معاصر و به طور خاص در روزگاری که ما در آن زندگی میکنیم این صنعت در چه وضعیتی به سر می برد امریست که امروزه همه ما آنرا لمس می کنیم، چراکه همه روزه در گوشه و کنار شهر و در ساختمان هایی که میبینیم و یا در آن زندگی میکنیم و صنایع مختلفی که استفاده از فلز در آنها رایج است، همه و همه باعث می شوند بطور ناخود آگاه با قسمت هایی از پیشرفت صنایعی که با صنعت فلزات و آهن آلات مرتبط هستند آشنا شده و به روز باشیم.

برند درب گستر (مالک وب سایت درب فلزی و وب سایت حاضری که در آن هستید) از جمله برند هاییست که با حدود 20 سال تجربه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع مصنوعات فلزی و آهنی و بطور خاص طراحی و ساخت انواع درب و سردرب فلزی، توانسته است با طراحی و ساخت نمونه های بسیار متنوع درب و سردرب ساختمانی و ورودی ساختمان، گذشته و حال را به هم پیوند دهد. ما توانسته ایم با ارائه خدمات به انواع سلیقه ها و انواع کاربری ها و انواع ساختمان و ملک، ثابت کنیم که این توانایی دا داریم که برای تمام مشتریان بهترین درب و سردرب را طراحی کرده و سپس آن را با بهترین کیفیت و قیمت بسازیم.

طراحی و ساخت درب پارکینگ فلزی فرفورژه ساختمان

با مقدمه ای که در خصوص سابقه کاری ما در طراحی و ساخت درب و سردرب و مصنوعات فلزی بدان اشاره کردیم، به موضوع اصلی این مقاله می رویم که در خصوص طراحی و ساخت درب های فرفورژه می باشد که بطور کلی میتوان در دسته بندی های زیر بدان ها اشاره کنیم:

  • طراحی انواع طرح ها و نقش های فرفورژه بر اساس هنر صنعتگران و آهنگران ایرانی در درب گستر
  • طراحی و ساخت درب فرفورژه پارکینگ ( یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه)
  • طراحی ساخت انواع درب فرفورژه باغ و ویلا
  • طراحی و ساخت انواع درب فرفورژه لوکس، سنتی، مدرن
  • طراحی و ساخت سایر مصنوعات فلزی فرفورژه مانند انواع نرده و المان های تزئینی شهری و ساختمانی
  • ایجاد محیطی یکپارچه از نظر بصری با طراحی یکپارچه کلیه المان های فلزی یک مجموعه بزرگ و یا یک ساختمان شامل کلیه موارد فوق و بر اساس فرفورژه

درب ورودی فرفورژه ساختمان

درب ویلا و باغ فرفورژه

طراحی و ساخت درب پارکینگ فلزی فرفورژه باغ و ویلا

مثال های بسیار زیادی از نمونه کارهایی که قبلا توسط ما ساخته شده اند را در مجموعه وب سایت های درب گستر میتوانید مشاهده نمایید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق اپلیکیشن موبایل درب گستر و یا کاتالوگ جامع درب گستر این نمونه های و بسیاری دیگر از نمونه درب های ساخته شده را ملاحظه و انتخاب بفرمایید.

نکته مهم دیگر این است که علی رقم نمونه ها بی شمار، شما قادر هستید همچنان نمونه خاص خود را سفارش دهید و درب شما کاملا منحصر به فرد باشد.

در اینجا چند مورد را تقدیم شما مینماییم.

درب فرفورژه و فلزی باغ
مراحل ساخت درب فرفورژه و درب فلزی
درب و سردرب فرفورژه و فلزی زیبای ویلا
مراحل ساخت درب فرفورژه و درب فلزی

قیمت درب فرفورژه و وزن درب

قطعا برای شما نیز مشخص است که ارائه قیمت بدون مشخص شدن ابعاد و اندازه ها و و پس از آن نیز طرح درب و ابعاد پروژه ( به معنای اینکه چند چه تعداد سفارش وجود دارد و از چه نوعی هستند ) امکان پذیر نمی باشد. چراکه هم وزن آهن مورد استفاده مشخص نخواهد شد و هم اجرت کار مشخص نخواهد بود.

از دیگر سوی افزایش و کاهش قیمت آهن به واسطه تغییرات ناگهانی و گاه و بیگاه ارز و فلزات علت دیگری بر عدم امکان ارائه به روز قیمت درب از طریق وب سایت می باشد.

چنانچه تمایل به دریافت قیمت روز درب و سردرب برای ساختمان، ویلا یا باغ خود را دارید، پیشنهاد میکنیم همین الان با ما در تماس باشید تا در خصوص آن به شما بصورت رایگان مشاوره و ارائه قیمت نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *