1607 درب فلزی طرح چوب

1607 درب فلزی طرح چوب


شاید با شنیدن واژه “درب فلزی ” برخی افراد نتوانند حدس بزنند که پشت این واژه و این فلز سخت، چقدر میتواند تنوع و ظرافت وجود داشته باشد. در واقع این هنر صنعتگران زبر دست و آهنگران ماهر و خوش ذوق است که باعث می شود بتوانند در طرح و شکل و رنگ مصنوعات فلزی که می سازند به قدری تنوع ایجاد کننده که از یک فلز سخت بتوانند یک اثر کارآمد هنری بسازند. محصولاتی که ما در درب گستر ارائه میدهیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در ادامه بطور خاص در خصوص درب های فلزی صحبت میکنیم که در آنها از رنگ و طرح چوب استفاده شده است و همانطور که از نام آنها پیداست، در ظاهر ترکیبی از فلز و چوب و یا کاملا چوبی به نظر می رسند، اما در اصل کاملا فلزی و آهنی هستند.

طرح فلزی طرح چوب 1152 پارکینگ
درب فلزی طرح چوب 1152 پارکینگ، ویلا

درب های فلزی طرح چوب میتوانند در انواع کاربری ها استفاده شوند، از جمله:

درب فلزی طرح چوب پارکینگ یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه

در ادامه چندین نمونه از درب های فلزی طرح چوب که برای استفاده در پارکینگ طراحی و ساخته شده اند تقدیم آورده شده است. در صورت نیاز به ثبت سفارش شما میتوانید از طریق انتخاب یکی از نمونه کارهای ما، یا سایر نمونه هایی که خودتان مد نظر دارید و یا سفارش طراحی منحصر به فرد، اقدام به خرید درب فلزی طرح چوب برای پارگینگ خود نمایید.

درب فلزی طرح چوب ورودی و عابر رو ساختمان

درب های فلزی طرح چوب برای قسمت عابر رو و ورودی ساختمان ، میتوانند بصورت مستقل و یا در ترکیب و هماهنگی بصری با درب پارکینگ طراحی و ساخته شوند تا جلوه ای زیبا تر و در عین حال جذاب و طبیعی داشته باشند.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *